خاطرات رنگارنگ
جایی برای ساختن خاطرات...
نوشته شده در تاریخ جمعه 21 تیر 1392 توسط مهشاد

بعد از یه مدت طولانی دوباره برگشتم.خداحافظی کرده و نکرده پنجشنبه ی هفته ی قبل رفتیم کیش  و دوشنبه هم برگشتیم.اول بدی هاش میگم که بقیه اش  رو خوشحال باشید.

1-هوا وحشتناک شرجی بود(میخواستی خفه بشی)

2- دیگه بدی نداره تموم شد!

خواستم اول این عکس خوشگل رو بزارم از طلوع خورشید

خوب دیگه حالا میخوام کلا تعریف کنم چی شد.رفتیم و رفتیم همین که رسیدیم به هتل بلیت کشتی تفریحی خریدیم و زدیم به دریا.خدا رو شکر نزدیک غروب بود و هوا خنک یه مدتی نشستیم بالا و  دریا رو تماشا کردیم،بعد رفتیم پایین  کشتی و اونجا بستنی خوردیم(خیلی خوشمزه بود!)اونجا یه گروه خواننده بودن سر دسته شون همش می گفت باشه(با یه لحنی "ش" رو میگفت دیگه خودتون تصور کنید)دیگه اونجا خیلی خوش گذشت و اینا(دوربینمون شارژ نداشت عکس نگرفتیم)

یه روز دیگه رفتیم گشت جزیره گشت درخت انجیر معابد،شهر حریره(اونجا که اب شدیم رفت!)شهر زیرمینی نمیدونم چی چی! کشتی یونانی،فروشگاه پدیده،همین طور کلبه درویش(یه کافی شاپ)رو که اون سریال موج و صخره بود،اونو اونجا فیلم برداری کردن،دیدیم.

روز بعدش ما رفتیم پارک دلفین ها(هفت ساعت اونجا بودیم)اونجا یه عالمه برنامه داشت و در کل خیلی جالب بود. سیرک داشت و تو سیرکش یه برنامه داشت با طوطی ها که خیلی عزیز بود.یه طوطی ابی دوچرخه سواری کرد،توپ تو تور انداخت و چند تا کار دیگه هم کرد که خیلی جالب بود.یه نمایش جالب هم نشون دادن.نمیگذاشتن که فیلم بگیریم وگرنه حتما فیلم می گرفتم.بعد از اون یه باغ پرندگان داشت که فکر کنم از مال شهر ما کوچیکتر بود،یه آکواریوم آب شور و بعدشم نمایش دلفین ها که اونم نگذاشتن فیلم بگیریمبعد هم یه پرشین شو داشت از خنده روده بر شدیم.

اونجا پاساژ و اینا زیاد داست ماهم برا خرید و اینا زیاد رفتیم.قیمتا فرقی نداشت ولی شکلات و کاکائو ارزون بود.وای شکلات....

دیگه حرف و اینا تموم شد اگه میخواید عکسارو هم ببینید برید تو ادامه مطلب

خواستم یه مطلب هم درباره وبلاگای عاشقونه بگذارم ولی نظرم عوض شد.

لطفا تا بارگزاری کامل عکس ها صبر ایوب داشته باشید!!!

خودم که بیرون از هتل وایسادم

اینم یه شتر خوشگل که تو گشت جزیره دیدیم

یه عکس زیبا از کشتی یونانی

وای عاشق این سفره ماهیم.این تو آکواریوم آب شور بود

یه کشتی تو خشکی!(در اصل یه رستوران بود)

اینم آخرین عکس که باز از خودمه که تو اسکله وایسادم

تموم شد!امیدوارم از عکس ها خوشتون اومده باشه

من این وبلاگو ساختم تا بتونم خاطره ها و ماجراهای جالبی که برام اتفاق افتاده رو توش ثبت کنم.از این وبلاگم هم خیلی راضیم.امیدوارم شما هم راضی باشید و از مطالبم لذت ببرید.